کلیپ های مهدويت و آخرالزمان
 
[ شنبه 14 آبان 1390برچسب:دانلود,مستند,آمریکا در عصر آخر الزمان,, ] [ 9:46 ] [ حسين كريمي ] [ ]

مستند و اینک آخر الزمان به اندیشه های افرادی می پردازد که ادعا دارند که قادرند پایان جهان را به تصویر بکشند و برای شما بیان کنند.
آینده جهان را چگونه پیش گویی کرده اند؟
ترس و اضطراب، تاریکی و وحشت و وقایع پی در پی ....... و اینک آخر الزمان

مکاشفات جان پتماس برای علائم آخر الزمان:
بعد از کتاب مکاشفات یوحنا کتاب مکاشفات جان پتماس توجه مسیحیان عالم را بخود جلب کرد. کانال تلویزیوتی هیستوری با ساخت فیلمی بنام سون سوتاه به بررسی علمی این مکاشفات پرداخت. 4 اسب سوار با رنگ های متفاوت که هر کدام نماد چیزی هستند برای از بین بردن بشریت خواهند آمد: آنها اسب سوارانی با لباس قرمز، سیاه، سفید و چهارمین آنها با لباسی رنگ پریده می باشند.

 

 

 

مستندی در رابطه با آخر الزمان و پیش بینی های نوستراداموس  از اینجا دانلود کنید


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

 

شکارچی شنبه 



قبلا از واکنش صهیونیستها نسبت به این فیلم مطالبی را به صورت پراکنده و جسته و گریخته شنیده و خوانده بودم. از جمله ممونع الورود شدن جناب علی نصیریان هنرمند توانمند عرصه سینمای کشورمان به ایالات متحده امریکا.



 

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:نقد فیلم شکارچی شنبه توسط استاد رائفی پور,صهیونیستها ,علی نصیریان , ] [ 15:1 ] [ حسين كريمي ] [ ]

 

سوال خبرنگاری در مورد فرقه بهائیت از دکتر احمدی نژاد و پاسخ زیبای ایشان به سوال مطرح شده

                                                                دانلود كنيد


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:احمدی نژاد,دانلود ,فرقه بهاییت, ] [ 14:28 ] [ حسين كريمي ] [ ]

 

در اين قسمت كليپ ها و مستنداتي از گروه هاي شيطان پرستي براتون گذاشتم كه اميدوارم خوشتون بياد. براي دانلود اين كليپ هاي شيطان پرستي كليد كنيد.....

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:كليپ هاي شيطان پرستي,مستند,دانلود, ] [ 11:33 ] [ حسين كريمي ] [ ]

در اثر مجاهدت ها و تلاش های مجاهدان راه حق و منتظران حقیقی مهدی موعود (عج)، جامعه ی بشری می رود تا خود را آماده ی استقبال از ظهور حجت خداوند متعال نماید. این تلاش ها و مجاهدت ها موجب شده است تا نشانه های ظهور مهدی (عج) به صورت پی در پی ظاهر شوند و خبر از ظهور مهدی موعود (عج) در آینده ای نزدیک دهند. نزدیکی ظهور تا آن جا احساس می شود که بسیاری از علمای اسلام، علیرغم همه ی احتیاطاتی که به خرج می دهند، خبر از نزدیکی ظهور داده اند و تعدادی از آن ها نیز دوره ی حاضر را « عصر ظهور » نامیده اند.

خبر نزدیکی ظهور، موج عظیمی را در دل عاشقان منجی منتظر (عج) ایجاد کرده است. تا جایی که اینان دست به کار شده و پیرامون نزدیکی ظهور به تبلیغات وسیعی دست زده اند که این امر منجر به آمادگی دل ها و بروز شادی و امید در دل مظلومان عالم شده است. به نحوی که با وجود بروز عظیم ترین فتنه های تاریخ بشر در این عصر، میل به رهایی و آزادگی و آزادی از بند ظلم و ستم در دل ملل مسلمان و حتی غیر مسلمانان ریشه دوانده است.

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:26 ] [ حسين كريمي ] [ ]
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:دانلود,نقد و بررسي,مستند راز, ] [ 11:15 ] [ حسين كريمي ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و صلوات بر آخرین فرستاده خدا محمد مصطفی و خاندان پاکش و سلام به محضر امام زمان حضرت حجه ابن الحسن (عج) و درود بر امام خمینی و سلام بر شهدای اسلام و راه حق و حقیقت و سلام بر شما دوست گرامی. باید تکانی خورد، باید در راه خدای متعال به پا خواست، باید دستی به سوی حجت خدا دراز کرد و باید از فراموشی یاد او خود را نجات داد. هر کدام از ما هر مقدار که می توانیم به سوی آن امام مهربان و غریب حرکتی کنیم تا زمینه ساز ظهورش باشیم. زیرا فقط اوست که همه ی دردها را درمان می بخشد و تنها اوست که می تواند علوم صحیح و پاکی و سلامتی ها را به ارمغان آورد.این وبلاگ در راستای بیان برخی از موضوعات پیرامون ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج)، آخرالزمان، ...می باشد. اميد است مطالب این وبلاگ باعث متوجه شدن قلوب مردم به حضرت ولي عصر(عج) و دلگرمي منتظران موعود آخرالزمان گردد. از شما کاربر گرامی خواهشمند هستم که در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد این بنده حقیر را یاری نمایید.
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ظهور، مهدويت و آخرالزمان و آدرس zouhor313.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 36181
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


وصیت نامه شهید علی کریمی خداوندا تو خود در قرآن فرموده ای که در مبارزه با کفار هرچه در توان دارید بکار گیرید و من به جز جانی که خود به من عطا کردی چیز دیگری ندارم و این جان را هم در راه تو فدا می کنم.